0Item(s)

V košíku nejsou žádné položky.

Vyhledávejte ve statisících hudebních, filmových a naučných titulů

Product was successfully added to your shopping cart.

Obchodní podmínky

I.
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím obchodu www.ENdisc.cz mezi prodávajícím – Yabyrinth s.r.o., IČO 04268423,
Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky jakožto závazná pravidla upravující právní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím vzniklé na základě kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím serveru www.ENdisc.cz. 
Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu. 
Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 588 a násl. ve spojení s ust. § 612 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen občanský zákoník. Je-li kupujícím spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění závazků z kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, řídí se práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy navíc též ust. § 52 a násl. občanského zákoníku. Je-li kupujícím osoba, která je podnikatelem, a při uzavření kupní smlouvy je s přihlédnutím ke všem okolnostem zřejmé, že se kupní smlouva týká její podnikatelské činnosti, řídí se práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy ust. § 409 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen obchodní zákoník. V takovém případě se práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy řídí pouze těmi ustanoveními těchto obchodních podmínek, která neodporují právní úpravě kupní smlouvy dle obchodního zákoníku. 

II.
Sortiment
1. Veškeré zboží nabízené prodávajícím je označeno názvem a objednacím číslem. Dále prodávající uvádí u každého zboží s ohledem na jeho druh zejména jeho rozměry, materiál, charakteristiku, cenu (včetně DPH) za kus a fotografické vyobrazení. Fotografie zboží mohou být pouze ilustrační.
2. Nabídka zboží zveřejněná na serveru a jeho cena včetně případné slevy je platná ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen a slev. 

III. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy 1. Nákup sortimentu nabízeného prodávajícím realizuje kupující prostřednictvím elektronické objednávky, kterou kupující vyplní (uvede jméno, příjmení, adresu, telefon a emailovou adresu) a zašle elektronicky prodávajícímu. Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účely kupní smlouvy je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné na serveru v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající po doručení objednávky zašle kupujícímu elektronickou odpověď, v níž potvrdí doručení objednávky. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti. 2. Prodávající umožňuje kupujícímu uvést v objednávce (v poznámce) i požadavek dodání náhradního zboží, a to pro případ, že původně požadované zboží nebude mít prodávající v dané době na skladě. Neuvedení náhradního zboží znamená, že kupující náhradu nepožaduje. 3. Prodávající je po uzavření kupní smlouvy povinen obstarat a odevzdat kupujícímu objednané zboží v přiměřené lhůtě vycházející z uvedeného dostupnosti zboží. 4. Kupující je oprávněn objednávku stornovat, a to elektronickou poštou či telefonicky nejpozději do 4 hodin od učinění objednávky. Prodávající je oprávněn objednávku zrušit, a to elektronickou poštou na adresu kupujícího uvedenou v objednávce v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, dále v případě, že zboží je dlouhodobě nedostupné anebo v případě že cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena. Účinným zrušením objednávky návrh na uzavření kupní smlouvy zaniká a účastníci jsou povinni vrátit si případně poskytnutá plnění.
IV. Cena a platební podmínky 1. Cena zboží je uvedena vždy u daného zboží. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH. Je-li u zboží případně na jiném místě serveru uvedena sleva, snižuje se cena o tuto poskytnutou slevu. 2. Kupní cenu hradí kupující při převzetí zboží, tj. dobírkou nebo bezhotovostně převodem na účet či platební kartou. 3. Ke kupní ceně dále prodávající účtuje poplatek za přepravu (Česká pošta, PPL,DPD,ULOŽENKA apod.) – více v článku „Doprava a platba“.
V. Dodávka zboží 1. Prodávající zasílá zboží kupujícímu prostřednictvím České pošty, s.p. nebo prostřednictvím jiného dopravce, není-li dohodnuto jinak. 2. Prodávající předá zboží, které má na skladě, k přepravě nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení objednávky. Nemá-li prodávající zboží na skladě, předá zboží k přepravě dle dispozic uvedených u daného zboží. Prodávající průběžně informuje kupujícího telefonicky nebo elektronickou poštou, že zboží předal k přepravě a kdy lze doručení zásilky předpokládat. 3. Kupující je povinen objednané zboží řádně převzít, pokud tak neučiní, prodávající má v takovém případě právo na náhradu nákladů, které mu v této souvislosti vznikly (balné, poštovné, přepravné, atd.) v prokázané výši a kupující je povinen je zaplatit prodávajícímu. 4. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. V případě poškození je kupující povinen zkontrolovat stav zboží v zásilce a o případném poškození zboží během přepravy je povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce. V případě, že poškození zjistí kupující až po otevření zásilky, opět je nutné do dvou pracovních dnů kontaktovat přepravce a sepsat reklamační protokol. Kupující je povinen o poškození zboží způsobené při jeho přepravě neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží, informovat prodávajícího. Kupující je povinen informovat prodávajícího o poškození zboží způsobené při jeho přepravě i v případě, že zboží z tohoto důvodu od přepravce nepřevezme. V případě, že kupující nesepíše reklamační protokol s dopravcem, nemůže prodávající brát na poškození zřetel. 5. Vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží, přechází na kupujícího převzetím zboží. 6. Prodávající dodává kupujícímu spolu se zbožím fakturu, dodací list, případně záruční list a přílohy připojené ke zboží výrobcem. Kupující je povinen dodané zboží, připojenou fakturu a dodací list po jejich převzetí prohlédnout a případné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou pracovních dnů, písemně oznámit prodávajícímu. To platí především na případy, kdy dodané zboží nesouhlasí s obsahem dodacího listu nebo dodací list není správně vyplněn. V oznámení je kupující povinen podle svých možností specifikovat zjištěné vady. 7. Doprava zdarma se počítá jen z kompletní objednávky. 8. V případě rozdělení objednávky v řádné dodací době na více částí, se platí přepravní náklady za každou část jako kdyby se jednalo o samostatnnou objednávku. VI. Odstoupení od smlouvy dle ust. § 53 odst. 7 občanského zákoníku 1. Od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku je kupující oprávněn do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoli sankce. Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo kupujícího odstoupit bez uvedení důvodů od kupní smlouvy. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží (DVD, BLU-RAY, CD, SACD,atd). 2. Kupující je povinen písemné oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zaslat na adresu sídla prodávajícího. V oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo objednávky a specifikovat zboží jeho názvem a počtem objednaných kusů. Dále je kupující v případě odstoupení od kupní smlouvy povinen vrátit prodávajícímu převzaté zboží, a to obyčejným balíkem. Prodávající doporučuje kupujícímu zásilku pojistit. Kupující je povinen vrátit převzaté zboží nepoškozené, nejlépe v původním obalu, bez známek běžného užívání a s doklady, které převzal spolu se zbožím (faktura, atd.), jinak odpovídá za škodu způsobenou prodávajícímu porušením této své povinnosti. Zaslání zboží zpět na dobírku není možné a všechny takové zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli. 3. Odstoupil-li kupující platně od smlouvy, je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží sníženou o skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu vráceného zboží v zákonné 30-ti denní lhůtě příkazem k úhradě na účet kupujícího. 4. Pokud došlo k zániku kupní smlouvy z důvodu zrušení objednávky kupujícím nebo odmítnutím zboží ze strany kupujícího a kupující zaplatil zboží předem, je prodávající povinen do 14 pracovních dnů od zániku kupní smlouvy vrátit kupujícímu zaplacenou cenu zboží na účet kupujícího.
VII. Záruka 1. Prodávající odpovídá za vady zboží, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. Je-li zboží prodáváno za sníženou cenu, záruka se nevztahuje na vady, pro které byla cena zboží snížena. Je-li cena snížena z důvodu určité vady zboží, je prodávající povinen kupujícího o této skutečnosti informovat. V ostatních případech platí, že snížení ceny neznamená, že zboží je vadné. 2. Záruční doba na zboží činí 12 měsíců, nestanoví-li prodávající delší záruční dobu. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Běh záruční doby se staví po dobu opravy reklamovaného zboží. Dochází-li k výměně zboží, záruční doba se nestaví, od dodání nového zboží však běží nová záruční doba. 3. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým či neobvyklým užíváním či neodborným zacházením za podmínek, které jsou v rozporu s pokyny výrobce či prodávajícího. 4. V případě, že se na zboží v záruční době objeví vada, která je odstranitelná, má kupující právo, aby byla ze strany prodávajícího bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to neúměrné povaze vady, může kupující požadovat výměnu zboží. Není-li uvedený postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. V případě, že se na zboží v záruční době objeví vada, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit.
VIII. Shoda zboží s kupní smlouvou 1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, především, že je bez vad. Zboží je ve shodě s kupní smlouvou, jestliže má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti u takového druhu zboží obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je dodáno v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití zboží uvádí nebo pro který se obvykle používá. 2. Má-li zboží při převzetí kupujícím vady spočívající v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na bezplatné uvedení zboží do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě. V takovém případě má kupující dle svého požadavku právo na výměnu nebo opravu zboží, a není-li výměna či oprava zboží možná má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ihned nebo během 14-ti dnů ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak. IX. Reklamace vad zboží 1. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, a to písemně zasláním na adresu prodávajícího, nejpozději posledním dnem lhůty stanovené pro její uplatnění. Nejpozději poslední den lhůty musí být reklamace prodávajícímu prokazatelně doručena. 2. Závadu je nutno oznámit co nejdříve po jejím zjištění telefonicky nebo emailem: order@endisc.cz 3. Kupující je povinen spolu s reklamací vad zboží zaslat prodávajícímu doklad o zakoupení zboží u prodávajícího a dále reklamované zboží (obyčejným balíkem) za účelem posouzení reklamované vady zboží. Reklamované zboží musí být kompletní, včetně souvisejících dokladů. Kupující je povinen v reklamaci uvést údaje z dokladu o nabytí zboží, název zboží, specifikovat vady, které reklamuje a je-li oprávněn s ohledem na reklamovanou vadu, rovněž požadavek na způsob vyřízení reklamace. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží. 4. Adresa pro posílání reklamací: Endisc.cz, Kostelní 505/2, Cheb, 35001
X. Ochrana osobních údajů 1. Prodávající zpracovává osobní údaje o kupujícím výlučně pro účely plnění práv a povinností dle kupní smlouvy. K jinému zpracovávání osobních údajů o kupujícím je prodávající oprávněn pouze se souhlasem kupujícího. 2. Provedením objednávky vyjadřuje kupující souhlas se zpracováním svých osobních údajů v ní uvedených pro obchodní a marketingové účely prodávajícího. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Kupující má právo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat, dále má právo na přístup k údajům, které se ho týkají, právo požadovat opravu, doplnění, zablokování nebo zlikvidování osobních údajů. Pokud si prodávající nepřeje, aby jeho osobní data byla registrována v databázi prodávajícího, je povinen zaslat prodávajícímu písemné sdělení.
XI. Závěrečná ustanovení 1. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí těmito obchodními podmínkami platnými v době odeslání objednávky kupujícím. Na ostatní práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy, která nejsou těmito obchodními podmínkami, se vztahují ustanovení obecně závazných právních předpisů.